חבר הפרלמנט הצרפתי: "המתפרעים שונאים את צרפת והחוק"

אבי יעקב 1 Comment on חבר הפרלמנט הצרפתי: "המתפרעים שונאים את צרפת והחוק"

חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב ב'מהדורה המרכזית': "הרק הוא מותו של נער עבריין שנהג בפראות במרצדס, ונורה בעת שניסה לברוח.כל מוות הוא טראגי, אבל מה שיש פה היום זה אינתיפדה. הנוער לא מקבל את החוק הם שונאים את צרפת ואת החוקים". הצרפתים כולם, חוששים לצאת לרחוב. יש אלפים שמתפרעים, אני כמו היהודים האחרים ממעט לצאת לרחוב כי אני מזוהה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב בראיון ב'מהדורה המרכזית' עם בצלאל קאהן: "הרקע לכל האירועים הוא מותו של נער עבריין שנהג בפראות במרצדס, ונורה בעת שניסה לברוח. מה שיש פה היום זה אינתיפדה, להיות בפריז, בליון ועוד יותר גרוע מקייב. מוות הוא תמיד טרגי, אבל מה שקורה הוא שהנוער לא מקבל את החוק הם שונאים את צרפת ואת החוקים".

"וחוץ מזה, מה הקשר לבזוז בגלל הירי בנער העבריין? יש אלפי שוטרים פצועים, הצרפתים כולם, נוצרים לבנים וגם יהודים חוששים לצאת לרחוב. יש אלפים שמתפרעים, אני כמו היהודים האחרים ממעט לצאת לרחוב כי אני מזוהה. האלימות גלשה לבלגיה למקומות אחרים וזה פשוט מטורף"

"הצרפתים מבינים כעת את ישראל והם מנסים ללמוד מהיכולות של צה"ל ומשטרת ישראל. מעניין לראות שהאו"ם גינה את צרפת כמו שהוא מגנה את ישראל. ששרה חלימי ז"ל נרצחה, היו עשרות שוטרים שלא עצרו, והרוצח מסתובב חופשי. האם היהודים הפגינו אז?"

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הצרפתים קלטו כמות מטורפת של מהגרים מוסלמים ועכשיו הגולם קם על יוצרו